вівторок, 17 березня 2020 р.

Завдання для учнів 9 - их класів під час карантину

Історія України
1. Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація. Монополізація. Регіональна спеціалізація сільського господарства. Українські промисловці – меценати.  Кооперативний рух.  П.23
http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=122. І варіант виписати особливості розвитку сільського господарства. Спеціалізація регіонів. ІІ варіант виписати особливості розвитку промисловості. Основні галузі.
2. Політизація та радикалізація українського національного відродження/руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій. П.24 (п1.2)
https://www.youtube.com/watch?v=ehQIN6IYKL8. Описати програму та діяльність однієї з партій.
3. Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі. П.24(п.3.4)
https://www.youtube.com/watch?v=0bM1LwQhE00 . Твір - ессе "Шлях до самостійності" (написати на основі програм політичних партій).
4. Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905-1907 рр. в Україні. Діяльність українських парламентських громад у І і II Державних думах. 
П.25
https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0. Написати допис - статтю в газету І варіант "Діяльність української громади в І Державній Думі", ІІ варіаант "Діяльність українців в ІІ Державній Думі".
 Дати відповіді на тести. Зайдіть на сайт join.naurok.ua. Код доступу 714617

Всесвітня історія
1Спроби модернізації Османської імперії. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-dlya-9-klasu-z-vsesvitno-istori-sprobi-modernizaci-osmansko-imperi-22280.html
П. 25

2. Практична робота "Укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії"
Скласти таблицю

Росія
Австоро-
Угорщи
на
Німеччи
на
В. Брита
нія
Італія
Прове
дені
реформи





Наслідки











Немає коментарів:

Дописати коментар