середу, 8 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання за індивідуальною програмою під час карантину для Луценко Єлизавети


Календарно – тематичне планування уроків історії під час карантину
9 клас
Індивідуальне навчання – Луценко Єлизавета
З  16.03 по 24.04. 2020р.
Блог вчителя Феофанової Світлани Петрівни
feofanovasvitlana.blogspot.com
Електронна адреса: feofanova.svitlana@gmail.com
Історія України
Дата
Тема уроку
Домашнє завдання
Примітки
1
16.03
Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація. Монополізація. Регіональна спеціалізація сільського господарства. Українські промисловці – меценати.  Кооперативний рух
П.23


30.03
Політизація та радикалізація українського національного відродження/руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій
П.24 (п1.2)

3
6.04
Аграрна реформа російського уряду та її вплив на Україну. Український політичний і національно-культурний рух у 1907- 1914 рр.
П.26
Виписати основні напрямки аграрної реформи

4
13.
04
Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух. Прояви ксенофобії та шовінізму. «Справа Бейліса».
П.26 с.233 – 234
Виписати, що таке «ксенофобія», «шовінізм».

4
20.04
Практична робота
-                проаналізувати програмні документи товариства «Пласт»/«Сокіл»/«Січ»
Прочитати та проаналізувати П. 28 с.244 – 245, вікіпедія «Товариство «Сокіл»», «Пласт», «Січ»,переглянути фільм «Гартуючи юнацтво: організація Пласт та Сокіл»
Виписати  дату заснування, керівників, основні програмні засади організацій

5
27.04
Узагальнення і тематичний контроль
Повт. Р. 5 п. 19 – 22, 26
Виконати письмово завдання 2 на с. 201


9 клас
Всесвітня історія
Дата
Тема уроку
Домашнє завдання
Примітки
1
16.03
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.
П.26
Виписати дати утворення та учасників Троїстого союзу та Антанти
Переглянути фільм «ХХ: століття воєн» 1 серія

2
30.03
Практична робота: «Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме
Заповнити хронологічну таблицю основних військових конфліктів на початку ХХ століття
Роки
події
Країни – учасниці конфлікту
Наслідки













3
13.04
Урок узагальнення
П.25 - 27



Немає коментарів:

Дописати коментар